Вивчення освітнього компонента передбачає засвоєння питань, пов`язаних із організацією діяльності аптечних закладів щодо своєчасного та якісного забезпечення населення, закладів охорони здоров’я, підприємств, установ та організацій лікарськими засобами та товарами аптечного асортименту відповідно до вимог Національної лікарської політики, належних практик у фармації та інших організаційно-правових норм фармацевтичного законодавства; веденням внутрішньогосподарського обліку та звітності, аналізом основних економічних показників торгово-фінансової діяльності аптеки.

Вивчення освітнього компонента передбачає засвоєння питань, пов`язаних із організацією діяльності аптечних закладів щодо своєчасного та якісного забезпечення населення, закладів охорони здоров’я, підприємств, установ та організацій лікарськими засобами та товарами аптечного асортименту відповідно до вимог Національної лікарської політики, належних практик у фармації та інших організаційно-правових норм фармацевтичного законодавства; веденням внутрішньогосподарського обліку та звітності, аналізом основних економічних показників торгово-фінансової діяльності аптеки.

Вивчення освітнього компонента передбачає засвоєння питань, пов`язаних з організацією діяльності аптечних закладів щодо своєчасного та якісного забезпечення населення, закладів охорони здоров’я, підприємств, установ та організацій лікарськими засобами та товарами аптечного асортименту відповідно до вимог Національної лікарської політики, належних практик у фармації та інших організаційно-правових норм фармацевтичного законодавства; веденням внутрішньогосподарського обліку та звітності, аналізом основних економічних показників торгово-фінансової діяльності аптеки.