Форми контролю і критерії оцінювання модуля 5.
Оцінка з дисципліни «Фармакологія» визначається з урахуванням результатів навчальної діяльності студента відповідно до Положення про оцінювання навчальних досягнень студентів у Житомирському базовому фармацевтичному фаховому коледжі.
Рейтингова оцінка з навчальної дисципліни «Фармакологія» – це кількість балів, яку студент отримує за певну навчальну діяльність з дисципліни «Фармакологія» (за наслідками поточного, модульного контролю), визначається як середнє арифметичне кількості балів з усіх модулів з дисципліни та балів за підсумковий контроль (екзамен).
Оцінка з дисципліни «Фармакологія» виставляється студентам, яким зараховані усі модулі з дисципліни і рейтингова оцінка з дисципліни є не меншою ніж 60 балів, визначається шляхом конвертації кількості балів з дисципліни в оцінку за чотирибальною (традиційною) шкалою ("відмінно", "добре", "задовільно", "незадовільно") та за шкалою ECTS.
Поточний контроль здійснюється на кожному практичному занятті відповідно до конкретних цілей теми, під час індивідуальної роботи викладача зі студентом та складається з опитування (теоретичної підготовки до практичного заняття), виконання тестового завдання, виконання практичного завдання, документального оформлення практичної роботи, самостійної роботи студента у вигляді написання статей, підготовка доповідей та складання тестів.
Максимальна кількість балів, яку студент може набрати при вивченні модуля дисципліни – 100, в тому числі за поточну навчальну діяльність – 60 балів, за результатами модульного контролю або заліку – 40 балів.
Співвідношення між результатами оцінювання поточної навчальної діяльності та модульного контролю 60% до 40%.
Модульний контроль здійснюється по завершенню вивчення всіх тем модуля на останньому практичному занятті з модуля і проводиться у письмовій формі. За умов переходу на дистанційний режим, допускається проведення оцінювання з допомогою технологій дистанційного навчання (MLS Moodle, Google Classroom та ін.) .
Тривалість проведення письмового модульного контролю становить 2 академічні години.
Модульний контроль вважається зарахованим, якщо студент набрав не менше 24 балів із 40.
Максимальна кількість балів, яку може отримати студент при складанні підсумкового контролю (екзамену) – 100 балів, який вважається зарахованим, якщо студент набрав не менше 60 із 100 балів.
Оцінка з дисципліни виставляється лише студентам, яким зараховані усі модулі з дисципліни.
Кількість балів, яку студент набрав з дисципліни, визначається як середнє арифметичне кількості балів з усіх модулів та підсумкового контролю (екзамену) з дисципліни (сума балів за усі модулі та екзамен ділиться на кількість модулів з дисципліни).
Самостійна робота, яка передбачена в темі поряд з аудиторною роботою, оцінюється під час поточного контролю теми на відповідному занятті. Засвоєння тем, які виносяться лише на самостійну роботу, контролюється під час модульного контролю.
Програмою навчальної дисципліни "Фармакологія" передбачена можливість визнання та оцінювання результатів неформального та/або інфомального навчання здобувачів освіти відповідно до процедур, визначених Положенням ЖБФФК "Про зарахування результатів навчання здобувачам освіти, отриманих у неформальній та/або інформальній освіті.
Модуль 5
|
Поточний рейтинг та самостійна робота |
Додатковийрейтинг |
МК |
Сума |
||||||||
|
Модуль 5 |
|||||||||||
|
Змістовий модуль11 |
|||||||||||
|
Т1 |
Т2 |
Т3 |
Т4 |
Т5 |
Т6 |
Т7 |
Т8 |
Т9 |
6 |
40 |
100 |
|
6 |
6 |
6 |
6 |
6 |
6 |
6 |
6 |
6 |
|||
Розподіл балів відповідно до занять модуля
|
№ з/п
|
Форма контролю, номер заняття |
Поточний контроль
|
Індивідуальна робота (додатковий рейтинг) |
|
|
Засвоєння теоретичних знань
|
Формування практичних вмінь |
Написання та захист проєктної роботи, доповіді, сам. складання тестів, ситуаційних задач, презентацій, участь в студентських науково-практичних конференціях, публікація статті тощо |
||
|
1. |
Поточний контроль: |
|
|
|
|
|
Заняття 1 |
3 |
3 |
6 балів |
|
|
Заняття 2 |
3 |
3 |
|
|
|
Заняття 3 |
3 |
3 |
|
|
|
Заняття 4 |
3 |
3 |
|
|
|
Заняття 5 |
3 |
3 |
|
|
|
Заняття 6 |
3 |
3 |
|
|
|
Заняття 7 |
3 |
3 |
|
|
|
Заняття 8 |
3 |
3 |
|
|
|
Заняття 9 |
3 |
3 |
|
|
|
Разом |
27 |
27 |
6 |
|
|
|
60 балів |
||
|
2. |
Модульний контроль |
40 балів |
||
|
|
Разом сума балів за засвоєння модуля 5 |
100 балів |
||
Максимальна кількість балів, яку може набрати студент на одному практичному занятті при вивченні 5 модуля – 6 балів.
«відмінно» – 6 балів
«добре» – 5 балів
«задовільно» – 4 балів
«незадовільно» – менше 4 балів.
Мінімальна кількість балів, яку повинен набрати студент при вивченні модуля для допуску до модульного контролю – 42 балів.
Бали за індивідуальні завдання (додатковий рейтинг) при вивченні матеріалу модуля 5 нараховуються студентові лише при успішному їх виконанні та захисті. Кількість балів, яка нараховується за різні види індивідуальних завдань залежить від їх обсягу та значимості, але не більше 6 балів. Вони додаються до суми балів, набраних студентом за поточну навчальну діяльність у модулі 5.
Критерії оцінювання теоретичних знань та практичних вмінь
Відмінно: здобувач показав знання в повному обсязі програми з теми, яка вивчається, дає вичерпуючі відповіді на поставлені викладачем запитання. Вільно орієнтується в груповій приналежності, механізмах дії, побічній дії, показаннях та протипоказаннях до застосування препаратів. Вміє аргументувати доцільність вибору певного лікарського засобу шляхом оцінювання, фармакокінетичних та фармакодинамічних властивостей. При виконанні тестових завдань не допускає помилок
Добре: здобувач вільно застосовує теоретичні знання при виконанні практичного завдання. Демонструє високий рівень умінь та навичок. Вирішує ситуації практичного характеру. Проте, допускає несуттєві помилки при визначенні групової приналежності, механізмів дії, побічних ефектів, показання та протипоказання до застосування лікарських засобів з теми, що вивчаєтся. При виконанні тестових завдань допускає 1-3 помилки, може обґрунтувати свою відповідь.
Задовільно: здобувач на запитання відповідає тільки за допомогою викладача, не завжди вірно орієнтується в питаннях механізму дії препаратів, не дає повний перелік показань та протипоказань застосування препаратів, не може обґрунтувати свою відповідь. При виконанні тестових завдань допускає 40% помилок.
Незадовільно: здобувач володіє матеріалом на рівні окремих фрагментів, демонструє відсутність знань програмного матеріалу та основних навичок практичної роботи. Не розуміє суті завдання. У відповіді відсутнє обґрунтування та аргументація дій тощо. При виконанні тестових завдань допускає більше 40% помилок, не може обґрунтувати свою відповідь