Після завершення вивчення дисципліни «Фармакології» студент повинен продемонструвати наступні  програмні результати навчання:

ПРН 1. Застосовувати в процесі професійної діяльності всі наявні стандартні процедури з дотриманням чинних нормативних вимог з метою забезпечення якості наданої послуги.

ПРН 2. Демонструвати знання вимог законодавчих та нормативних актів, належних фармацевтичних практик під час консультування.

ПРН 3. Імплементувати принципи фармацевтичної етики та деонтології під час консультування, відпуску лікарських засобів та товарів аптечного асортименту

ПРН 4. Демонструвати знання та розуміння основних термінів і понять у фармакології.

ПРН 5. Співвідносити лікарські засоби з фармакологічними групами та їх властивостями під час виконання практичних завдань.

ПРН 6. Пояснювати фармакодинаміку лікарських засобів з урахуванням належності до певної фармакологічної групи, хімічної будови, способу отримання під час вивчення лікарських засобів, що впливають на серцево-судинну систему, функції органів травлення, імунітет, обмінні процеси.

ПРН 7. Установлювати зв’язок між фармакодинамікою, показаннями до за­сто­сування та можливими побічними ефектами лікарських засобів, що вплива­ють на нервову систему, гормональних препаратів, хіміотерапевтичних засобів.

ПРН 8. Давати фармакологічну характеристику лікарським засобам, які впливають на нервову систему, функції органів дихання та сечовидільну систему за структурно-логічним алгоритмом.

ПРН 9. Давати фармакологічну характеристику лікарським засобам, які впливають на серцево-судинну систему, систему крові та функції органів травлення за структурно-логічним алгоритмом

ПРН 10. Давати фармакологічну характеристику гормональним препаратам за структурно-логічним алгоритмом.

ПРН 11. Давати фармакологічну характеристику лікарським засобам, які впливають на обмінні процеси, імунітет та усунення алергії за структурно-логічним алгоритмом.

ПРН 12. Давати фармакологічну характеристику хіміотерапевтичним та радіопротекторним засобам за структурно-логічним алгоритмом.

ПРН 13. Описувати заходи допомоги при гострих отруєннях лікарськими засобами.

ПРН 14. Пояснювати фармакокінетичні параметри лікарського препарату в залежності від форми випуску та умов застосування

ПРН 15. Ідентифікувати лікарські засоби за допомогою міжнародної, торгової, хімічної назви щодо їх приналежності до певної фармакологічної групи.

ПРН 16. Знаходити взаємозв’язок між фізико-хімічними, фармакокіне­тич­ними та фармакологічними параметрами гормональних препаратів, хіміо­терапевтичних та нестероїдних протизапальних засобів.

ПРН 17. Визначати оптимальні лікарські форми, шляхи введення та режим дозування безрецептурних лікарських засобів для лікування болю та захворювань органів травлення, дихання, алергічних станів.

ПРН 18. Знати принципи раціональної антибіотикотерапії, критерії ефективності та безпеки хіміотерапевтичних засобів.

ПРН 19. Описувати види і характер прояву побічної дії лікарських засобів, підходи до їх попередження та корекції.

ПРН 20. Працювати з рецептом, розуміючи його значення та усвідомлюючи всю свою відповідальність за наслідки такого виду діяльності.

ПРН 21. Виконувати перевірку правильності виписаних лікарських засобів,  прописаних разових та добових доз отруйних і сильнодіючих лікарських засобів, в залежності від віку пацієнта

ПРН 22. Знаходити рішення в ситуаціях, пов’язаних з тимчасовою відсутністю лікарського засобу та можливостями проведення взаємозаміни в межах однієї міжнародної непатентованої назви.

ПРН 23. Пояснювати основні ефекти лікарських засобів при їх поєднаному застосуванні між собою, взаємодію з їжею та алкоголем

ПРН 24. Називати шляхи та способи отримання, етапи дослідження  лікарських засобів

ПРН 25. Пояснювати доцільність вибору певного лікарського засобу шляхом оцінювання хімічної будови, фармакокінетичних та фармакодинамічних властивостей


ПРН 26. Підбирати оптимальну форму лікарського препарату з урахуванням фармакокінетичних та фармакодинамічних особливостей та способу застосування

ПРН 27. Вибирати оптимальний спосіб застосування лікарського засобу з обгрунтованням його фармакодинамічних та фармакокінетичних властивостей

ПРН 28. Доводити серед населення розуміння про небезпеку безвідповідаль­но­го самолікування поширених захворювань органів травлення, дихання, алергічних станів, больових синдромів.

ПРН 29. Знаходити несумісність лікарських засобів у рецепті та вказувати на можливі наслідки такого поєднання

ПРН 30. Пояснювати правила зберігання лікарських засобів та товарів аптечного асортименту в домашніх умовах.

ПРН 31. Поширювати інформацію серед населення щодо профілактики захворювань та збереження здоров’я в процесі надання фармацевтичної допомоги.

ПРН 32. Вирішувати фармакологічні ситуаційні задачі з повним обґрунтуванням знайденого рішення

ПРН 33. Давати обґрунтовані відповіді на питання щодо особливостей дії та раціонального застосування лікарських препаратів рослинного походження

ПРН 34. Використовувати сучасні технології та надавати рекомендації при відпуску товарів аптечного асортименту

ПРН 35. Обговорювати питання раціонального застосування рецептурних лікарських засобів, що впливають на серцево-судинну, сечовидільну систему, систему крові, імунітет та обмінні процеси.

ПРН 36. Використовувати різні види інформації у пошуковій діяльності, яка сприяє вирішенню ситуаційних задач та розвитку індивідуальності професійних якостей.


Остання зміна: пʼятницю, 10 січня 2025, 11:51