Критерії оцінювання

семестрового екзамену з фармакології

студентів спеціальності 226 Фармація, промислова фармація

освітньо-професійного ступеня – фаховий молодший бакалавр

заочної форми навчання

 Відповідно до Положення про оцінювання навчальних досягнень студентів у Житомирському базовому фармацевтичному фаховому коледжі до семестрового екзамену з навчальної дисципліни «Фармакології» допускаються студенти, які відвідали передбачені навчальною програмою дисципліни аудиторні навчальні заняття та набрали кількість балів з модулів не меншу за мінімальну.

Екзамен передбачає обов’язкову присутність студента і оцінюється за 100-бальною шкалою. Екзамен вважається складеним, якщо студент набрав не менше 60 балів.

Семестровий екзамен з фармакології передбачений в усній формі.

Білети для проведення семестрового екзамену з фармакології містять три запитання: два теоретичного змісту, одне питання – виконання завдання практичного спрямування.

Бали за семестровий екзамен розподіляються наступним чином:

-       за відповідь на теоретичне питання максимально студент може отримати – 20 балів;

-       за виконання завдання практичного спрямування – 60 балів.

 

Критерії оцінювання теоретичних питань

Рівні навчальних досягнень

Бали

Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень студентів

І. Початковий

нижче 12 балів

нижче 12 балів

Студент володіє матеріалом на рівні окремих фрагментів, що становлять незначну частину навчального матеріалу

ІІ. Середній

12 – 14 балів

12-13 балів

Студент володіє навчальним

матеріалом на рівні, вищому

за початковий, значну частину

його відтворює на  репродуктивному рівні, допускає у відповідях помилки

14 балів

У цілому володіє навчальним матеріалом, викладає його основний зміст, але без глибокого всебічного аналізу, обґрунтування та аргументації, допускаючи при цьому окремі суттєві неточності та помилки

ІІІ. Достатній

15 – 17 балів

15-16 балів

Студент володіє вивченим обсягом навчального матеріалу, наводить приклади, обґрунтовує відповідь, самостійно виправляє допущені помилки, кількість яких незначна

17 балів

Достатньо повно володіє навчальним матеріалом, обґрунтовано його викладає під час відповіді, в основному розкриває зміст теоретичного питання.

 

ІV. Високий

18-20 балів

18-19 балів

Студент  у повному обсязі володіє навчальним матеріалом, вільно самостійно та аргументовано його викладає, глибоко та всебічно розкриває зміст теоретичного питання, відповідь на яке виглядає достатньо впевненою та переконливою.

20 балів

Студент  у повному обсязі володіє навчальним матеріалом, вільно самостійно та аргументовано його викладає, наводить приклади, обґрунтовує відповідь, глибоко та всебічно розкриває зміст теоретичного питання, відповідь на яке виглядає впевненою та переконливою. Абсолютно відсутні у відповіді будь які неточності.

 

Критерії оцінювання практичних завдань

Рівні навчальних досягнень

Бали

Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень студентів

І. Початковий

 

нижче 36 балів

Студент володіє матеріалом на рівні окремих фрагментів, припускається суттєвих помилок  при  визначенні групової  приналежності, механізму дії, побічної дії, показання та протипоказання до застосування лікарських засобів.

ІІ. Середній

36-43 бали

36-39 балів

Студент володіє матеріалом на рівні, вищому за початковий, значну частину його відтворює на  репродуктивному рівні, допускає суттєві помилки при при  визначенні групової  приналежності, механізму дії, побічної дії, показання та протипоказання до застосування лікарських засобів.

40-43 бали

Студент демонструє знання зі значної

частини теоретичного матеріалу при демонстрації відповідних практичних умінь, виявляє розуміння суті виконуваних дій практичного характеру, проте допускає суттєві помилки при при  визначенні групової  приналежності, механізму дії, побічної дії, показання та протипоказання до застосування лікарських засобів.

ІІІ. Достатній

44 - 53 балів

44-48 балів

Студент в цілому самостійно застосовує теоретичні знання на практиці, розуміє суть виконуваних дій, допускає неточності та незначні помилки при при  визначенні групової  приналежності, механізму дії, побічної дії, показання та протипоказання до застосування лікарських засобів Розв’язує задачі проблемного характеру, але в обґрунтуванні відповіді та у висновках допускає помилки.

48- 53 бали

Студент вільно застосовує знання теоретичного характеру при виконанні практичного завдання, з незначною кількістю неточностей та несуттєвими помилками підбирає при  визначенні групової  приналежності, механізму дії, побічної дії, показання та протипоказання до застосування лікарських засобів робить висновки.  Розв’язує задачі та ситуації практичного характеру, проте допускає деякі незначні  помилки під час обґрунтування відповіді, які самостійно виявляє та виправляє. 

ІV. Високий

54 - 60 балів

54 -57 балів

Студент  абсолютно самостійно та впевнено демонструє виконання практичного завдання, наводячи необхідне обґрунтування та аргументацію відповіді. Достатньо глибоко розуміє суть поставленого завдання, при  визначенні групової  приналежності, механізму дії, побічної дії, показання та протипоказання до застосування лікарських засобів.

 

58 - 60 балів

Студент під час виконання завдання виявляє особливі творчі здібності, демонструє здатність вирішувати задачі в нестандартних та неочікуваних ситуаціях. Відповідь є повною, вичерпною, логічною та впевненою, з наведенням правильного обґрунтування та чітких, точних висновків. Демонструє здатність діяти в майбутній професійній діяльності автономно, відповідально та з можливим подальшим


Остання зміна: четвер, 9 січня 2025, 11:09