Форми контролю і критерії оцінювання модуля 2.
Оцінка з дисципліни «Фармакологія» визначається з урахуванням результатів навчальної діяльності здобувача освіти відповідно до Положення про оцінювання навчальних досягнень студентів у ЖБФФК.
Рейтингова оцінка з навчальної дисципліни «Фармакологіяї» – це кількість балів, яку студент отримує за певну навчальну діяльність з дисципліни «Фармакологіяї» (за наслідками поточного, вхідного, підсумкового контролів), визначається як середнє арифметичне кількості балів з усіх модулів з дисципліни та балів за підсумковий контроль (екзамен).
Оцінка з дисципліни «Фариакологія» виставляється студентам, яким зараховані усі модулі з дисципліни і рейтингова оцінка з дисципліни є не меншою ніж 60 балів, визначається шляхом конвертації кількості балів з дисципліни в оцінку за чотирибальною (традиційною) шкалою («відмінно», «добре», «задовільно», «незадовільно») та за шкалою ECTS.
До заходів, які підлягають оцінюванню належать вхідний та поточний контролі.
Вхідний контроль здійснюється на початку сесії та є оцінюванням результату самостійного навчання студента протягом певного модулю. Вхідний контроль може проводитися у формі виконання тестових завдань, письмової роботи, індивідуальних завдань тощо. Максимально вхідний контроль може бути оцінений у 60 балів.
Бали за вхідний контроль розподіляються наступним чином:
«відмінно» - 54 – 60 балів
«добре» - 44 – 53 бали
«задовільно» - 36 – 43 бали
«незадовільно» - менше 36 балів.
У разі повторного складання вхідного контролю максимальний бал може бути не вищий 44 балів.
Поточний контроль здійснюється на кожному практичному занятті відповідно до конкретних цілей теми, під час індивідуальної роботи викладача зі студентом та складається з опитування (теоретичної підготовки до практичного заняття), виконання тестового завдання, виконання практичного завдання, документального оформлення практичної роботи, самостійної роботи студента.
Індивідуальна робота здобувача полягає у написанні і захисті наступних видів робіт: реферативної роботи, проєктної роботи, розробці тестових завдань, ситуаційних задач та презентацій за обраною тематикою, участі в студентських науково-практичних конференціях, публікації статей тощо. Бали за індивідуальну роботу нараховуються при успішному її виконанні та захисті та складають додатковий рейтинг.
Максимальна кількість балів, що присвоюється студентам за вхідний контроль – 60 балів, за поточну навчальну діяльність – 40 балів. Сума балів за вхідний, поточний контролі та додаткового рейтингу (у разі його передбачення в конкретному модулі) є рейтингом з дисципліни, максимальна кількість якого 100 балів.
Максимальна кількість балів, яку може отримати студент при складанні підсумкового контролю (екзамену) – 100 балів, який вважається зарахованим, якщо студент набрав не менше 60 із 100 балів.
Оцінка з дисципліни виставляється лише студентам, яким зараховані усі модулі з дисципліни.
Кількість балів, яку студент набрав з дисципліни, визначається як середнє арифметичне кількості балів з усіх модулів та семестрового екзамену з дисципліни.
Програмою навчальної дисципліни "Фармакологія" передбачена можливість визнання та оцінювання результатів неформального та/або інфомального навчання здобувачів освіти відповідно до процедур, визначених Положенням ЖБФФК "Про зарахування результатів навчання здобувачам освіти, отриманих у неформальній та/або інформальній освіті.
Приклад для вхідного та поточного контролів модулю ІI
|
Вхідний контроль та поточний рейтинг |
ДР |
Екзамен |
Середне арифметичне |
|||
|
Модуль ІІ |
||||||
|
Вхідний контроль |
ЗМ 1 |
ЗМ 2 |
ЗМ 3 |
|||
|
Т1 |
Т2 |
Т3 |
||||
|
60 |
12 |
12 |
12 |
4 |
100 |
100 |
Розподіл балів відповідно до занять модуля ІІ
|
№ з/п
|
Форма контролю, номер заняття
|
Поточний контроль |
Індивідуальна Робота (Додатковий рейтинг) |
||
|
Контроль теоретичних знань (в т.ч. самостійної роботи) |
Контроль практичних вмінь |
Оформлення практичної роботи
|
Якісне виконання індивдуальної роботи у формі проєкту, написання статті, тези на конференцію, успішне складання тестових завдань по темам, що входять в програму ЄДКІ |
||
|
1. |
Вхідний контроль |
60 балів |
4 бали |
||
|
2. |
Поточний контроль: |
|
|||
|
|
Заняття 1 |
6 |
4 |
2 |
|
|
|
Заняття 2 |
6 |
4 |
2 |
|
|
|
Заняття 3 |
6 |
4 |
2 |
|
|
|
Разом |
18 |
12 |
6 |
|
|
|
|
40 балів |
|||
|
|
Разом сума балів за засвоєння модуля ІІІ |
100 балів |
|||
Максимальна кількість балів, яку може набрати студент на одному практичному занятті при вивченні ІІ модуля – 12 балів.
«відмінно» – 12 балів
«добре» – 11 - 10 балів
«задовільно» – 9 - 8 балів
«незадовільно» – менше 8 балів.
Самостійна робота, яка передбачена в темі поряд з аудиторною роботою, оцінюється під час поточного контролю теми на відповідному занятті. Засвоєння тем, які виносяться лише на самостійну роботу, контролюється під час поточного та вхідного контролів.
Бали за індивідуальні додаткові завдання нараховуються студентові лише при успішному складанні тестових завдань по темам, що входять в програму ЄДКІ або якісному виконанні проєкту, написання статті, тези на конференцію,.
Кількість балів, яка нараховується за різні види індивідуальних завдань (див. вище) залежить від їх обсягу та значимості, рівня виконання та захисту, але не більше 4 бали. Вони додаються до суми балів, набраних студентом за поточну у модулі навчальну діяльність.
Відмінно: здобувач показав знання в повному обсязі програми з теми, яка вивчається, дає вичерпні відповіді на поставлені викладачем запитання. Вільно орієнтується в груповій приналежності, механізмах дії, побічній дії, показаннях та протипоказаннях до застосування препаратів. Вміє аргументувати доцільність вибору певного лікарського засобу шляхом оцінювання, фармакокінетичних та фармакодинамічних властивостей. При виконанні тестових завдань не допускає помилок. Здобувач освіти ретельно оформлює виконану практичну роботу.
Добре: здобувач вільно застосовує теоретичні знання при виконанні практичного завдання. Демонструє високий рівень умінь та навичок. Вирішує ситуації практичного характеру. Проте, допускає несуттєві помилки при визначенні групової приналежності, механізмів дії, побічних ефектів, показання та протипоказання до застосування лікарських засобів з теми, що вивчаєтся. При виконанні тестових завдань допускає 1-3 помилки, може обґрунтувати свою відповідь. Здобувач освіти допускає незначні неточності при оформленні практичної роботи.
Задовільно: здобувач на запитання відповідає тільки за допомогою викладача, не завжди вірно орієнтується в питаннях механізму дії препаратів, не дає повний перелік показань та протипоказань застосування препаратів, не може обґрунтувати свою відповідь. При виконанні тестових завдань допускає 40% помилок. Здобувач освіти допускає значні неточності при оформленні практичної роботи.
Незадовільно: здобувач володіє матеріалом на рівні окремих фрагментів,
демонструє відсутність знань програмного матеріалу та основних навичок практичної роботи. Не розуміє суті завдання. У відповіді відсутнє обґрунтування та аргументація дій тощо. При виконанні тестових завдань допускає більше 40% б помилок, не може обґрунтувати свою відповідь. Здобувач освіти виконує практичну роботу без оформлення.
Приклад для розрахунку рейтингу з дисципліни
|
Вхідний контроль та поточний рейтинг |
Екзамен |
СА |
|||||||||||||
|
Модуль І |
Модуль ІІ |
100 |
100 |
||||||||||||
|
ВК |
Т1 |
Т2 |
Т3 |
Т4 |
Т5 |
Т6 |
Т7 |
ДР |
ВК |
Т1 |
Т2 |
Т3 |
ДР |
||
|
60 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
60 |
12 |
12 |
12 |
4 |
||
Шкала оцінювання: національна та ЕСТS
|
Сума балів за види навчальної діяльності |
Оцінка ECТS |
Оцінка за національною шкалою |
|
|
Для екзамену, курсового проекту (роботи), практики |
Для заліку |
||
|
90-100 |
А |
відмінно |
зараховано |
|
82-89 |
В |
добре |
|
|
74-81 |
С |
||
|
64-73 |
D |
задовільно |
|
|
60-63 |
E |
||
|
35-59 |
FX |
незадовільно з можливістю повторного складання |
незадовільно з можливістю повторного складання |
|
0-34 |
F |
незадовільно з обов’язковим повторним вивченням дисципліни |
незадовільно з обов’язковим повторним вивченням дисципліни |