Оцінка з дисципліни «Фармакологія» визначається з урахуванням результатів навчальної діяльності студента відповідно до Положення про оцінювання навчальних досягнень студентів у Житомирському базовому фармацевтичному коледжі.

Рейтингова оцінка з навчальної  дисципліни «Фармакологія» – це кількість балів, яку студент отримує за певну навчальну діяльність з дисципліни «Фармакологія» (за наслідками поточного, модульного контролю), визначається як середнє арифметичне кількості балів з усіх модулів з дисципліни та балів за підсумковий контроль (екзамен).

Оцінка з дисципліни «Фармакологія» виставляється студентам, яким зараховані усі модулі з дисципліни і рейтингова оцінка з дисципліни є не меншою ніж 60 балів, визначається шляхом конвертації кількості балів з дисципліни в оцінку за чотирибальною (традиційною) шкалою ("відмінно", "добре", "задовільно", "незадовільно") та за шкалою ECTS.

 

Поточний контроль здійснюється на кожному практичному занятті відповідно до  конкретних цілей теми, під час індивідуальної роботи викладача зі студентом та складається з опитування (теоретичної підготовки до практичного заняття), виконання тестового завдання, виконання практичного завдання, документального оформлення практичної роботи, самостійної роботи студента у вигляді написання статей, підготовка доповідей та складання тестів.

Максимальна кількість балів, яку студент може набрати при вивченні модуля дисципліни – 100, в тому числі за поточну навчальну діяльність – 60 балів, за результатами модульного контролю або заліку – 40 балів.

Співвідношення між результатами оцінювання поточної навчальної діяльності  та модульного контролю 60% до 40%.

 

Модульний контроль здійснюється по завершенню вивчення всіх тем модуля на останньому контрольному занятті з модуля і проводиться у письмовій формі. Тривалість проведення письмового модульного контролю становить 2 академічні години.

Модульний контроль вважається зарахованим, якщо студент набрав не менше 24 балів із 40.

Максимальна кількість балів, яку може отримати студент при складанні підсумкового контролю (екзамену) – 100 балів, який вважається зарахованим, якщо студент набрав не менше 60 із 100 балів.

Оцінка з дисципліни виставляється лише студентам, яким зараховані усі модулі з дисципліни.

Кількість балів, яку студент набрав з дисципліни, визначається як середнє арифметичне кількості балів з усіх модулів та підсумкового контролю (екзамену) з дисципліни (сума балів за усі модулі та екзамен ділиться на кількість модулів з дисципліни).

Програмою навчальної дисципліни "Фармакологія" передбачена можливість визнання та оцінювання результатів неформального та/або інфомального навчання здобувачів освіти відповідно до процедур, визначених Положенням ЖБФФК "Про зарахування результатів навчання здобувачам освіти, отриманих у неформальній та/або інформальній освіті.

Самостійна робота, яка передбачена в темі поряд з аудиторною роботою, оцінюється під час поточного контролю теми на відповідному занятті. Засвоєння тем, які виносяться лише на самостійну роботу, контролюється під час модульного контролю.

 

Відмінно: здобувач показав знання в повному обсязі програми з теми, яка вивчається, дає вичерпуючі відповіді на поставлені викладачем запитання. Вільно орієнтується в груповій приналежності, механізмах дії, побічній дії, показаннях та протипоказаннях до застосування препаратів. Вміє аргументувати доцільність вибору певного лікарського засобу шляхом оцінювання, фармакокінетичних та фармакодинамічних властивостей. При виконанні тестових завдань не допускає помилок                                       

Добре: здобувач вільно застосовує теоретичні знання при виконанні практичного завдання. Демонструє високий рівень умінь та навичок. Вирішує ситуації практичного характеру. Проте, допускає несуттєві помилки при визначенні групової  приналежності, механізмів дії, побічних ефектів, показання та протипоказання до застосування лікарських засобів з теми, що вивчаєтся. При виконанні тестових завдань допускає 1-3 помилки, може обґрунтувати свою відповідь.

Задовільно: здобувач на запитання відповідає тільки за допомогою викладача, не завжди вірно орієнтується в питаннях механізму дії препаратів, не дає повний перелік показань та протипоказань застосування препаратів, не може обґрунтувати свою відповідь. При виконанні тестових завдань допускає 40% помилок.

Незадовільно: здобувач володіє матеріалом на рівні окремих фрагментів, демонструє відсутність знань програмного матеріалу та основних навичок практичної роботи. Не розуміє суті завдання. У відповіді відсутнє обґрунтування та аргументація дій тощо. При виконанні тестових завдань допускає більше 40% помилок,  не може обґрунтувати свою відповідь

Самостійна робота, яка передбачена в темі поряд з аудиторною роботою, оцінюється під час поточного контролю теми на відповідному занятті. Засвоєння тем, які виносяться лише на самостійну роботу, контролюється під час поточного та вхідного контролів.

Бали за індивідуальні додаткові завдання нараховуються студентові лише при успішному їх виконанні та захисті. Кількість балів, яка нараховується за різні види індивідуальних завдань (див. вище) залежить від їх обсягу та значимості, рівня виконання та захисту, але не більше 4 балів. Вони додаються до суми балів, набраних студентом за поточну у модулі навчальну діяльність.

Модульний контроль здійснюється по завершенню вивчення всіх тем модуля на останньому практичному занятті з модуля і проводиться у письмовій формі. За умов переходу на дистанційний режим, допускається проведення оцінювання з допомогою технологій дистанційного навчання (MLS Moodle, Google Classroom та ін.) .

Тривалість проведення письмового модульного контролю становить 2 академічні години.

Приклад для розрахунку рейтингу з дисципліни

 

Поточний рейтинг та самостійна робота

Екзамен

Середнє арифметичне

Модуль 1

Модуль 2

Т

1

Т

2

Т

3

Т

4

Т

5

Т

6

Т

7

Т

8

Т

9

МК

 

ДР

Т

1

Т

2

Т

3

Т

4

Т

5

Т

6

Т

7

МК

ДР

6

6

6

6

6

6

6

6

6

40

6

8

8

8

8

8

8

8

40

4

Модуль 3

Модуль 4

Модуль 5

Т

1

Т

2

Т

3

Т

4

 

Т

5

 

МК

Т

1

Т

2

Т

3

Т

4

Т

5

МК

Т

1

Т

2

Т

3

Т

4

Т

5

Т

6

 

МК

 

12

12

12

12

 

12

 

40

12

12

12

12

 

12

 

40

10

10

10

10

10

10

 

40

 

100

100

 

 

 

Шкала оцінювання: національна та ЕСТS

Сума балів за види навчальної діяльності

Оцінка

ECТS

Оцінка за національною шкалою

Для екзамену, курсового проекту (роботи), практики

Для заліку

90-100

А

відмінно

зараховано

82-89

В

добре

74-81

С

64-73

D

задовільно

60-63

E

35-59

FX

незадовільно з можливістю повторного складання

незадовільно з можливістю повторного складання

0-34

F

незадовільно з обов’язковим повторним вивченням дисципліни

незадовільно з обов’язковим повторним вивченням дисципліни


Остання зміна: понеділок, 6 січня 2025, 16:46